February 17, 2011

Akhirnya!

 
Assalamualaikum... 
Alhamdulillah, akhirnya dapat jugek saya cari buku ni. Yeayy! Ape yg best sangat pasal buku ni? Heh Tajuk dia tu..."Offline dengan Syaitan" heheheh :P 
Saya pernah membelek buku neh tahun lepas. Tapi saya nantikan dulu untuk membeli, sebab masa tu telampau banyak buku yang saya beli, takut tak terbaca pulak. After beberapa bulan, saya cari balek buku ni, but x dapat sebab habis. Then tadi masa saya keluar besama rakan saya Hanis dan terjumpa buku ini di sebuah kedai buku. Memang suka sangat, walaupun hajat sebenar nak mencari buku terbaru dari penulis "Habiburrahman El Shirazy" yang sudah habis, mungkin huhu.. 
Ok, berbalek pada buku ni. Tajuk dia mungkin agak ganas sedikit, but buku ini sangat bagus, kerana? Buku ni boleh dikatakan buku motivasi untuk diri. Saya hanya sempat membaca muka surat yang pertama sahaja ketika pertama kali saya menemui buku ini pada tahun lepas. hehe :P 
Saya tulis sedikit penerangan dari belakang buku. "Buku OFFLINE DENGAN SYAITAN" ini membawa anda mengenali siapakah syaitan dan keturunannya, bagaimana misi mereka merancang merosakkan manusia dengan cara yang halus dan tanpa kita sedari serta bagaimana kita mampu mengawal dan membenteng diri dari bisikan mereka. Tulisan yang ringkas namun padat, ditambah dengan persembahan yang interaktif".    
Menarik? (bagi saya). Yang penting, buku ni x boring. Siap ada kartun2 lagi hehe :D. Dalam masa yang sama jugak, dapat ilmu lagik. :)
Ok itu saja, yg ingin di kongsi. Selamat berilmu dan beramal buat pencinta2 buku :) 
Tata, Assalamualaikum. . . 

3 comments:

  1. dear~
    book ni da study k blum?
    aku ade Armageddon 2012.
    best, sal ilmiah =)

    ReplyDelete
  2. Salam.
    Sdang mmbaca. :)
    Nnt aku da hbis bca aku ba g kat ang na...

    ReplyDelete