July 19, 2011

Pesta Floria : 17 Jul 2011

Assalamualaikum . . .

Hola semua, hehe. Semalam saya dan sahabat2 saya berkesempatan ke pesta floria yang di adakan di Persint 2 Putrajaya. Memang seronok, sehinggakan saya bersama sahabat2 saya x terlarat nak pusing ke semua kawasan pesta, so kami jelajah je la setakat mana yang kami larat. Tambahan pula cuaca sangat panas, dan payung ade satu je, haha (berebut payung) :P 
Ape-ape pun, saya kongsikan di sini gambar2 yang sempat saya 'snap' di sana. :)

^_^



Payung yg menjadi rebutan hehe :P


Semua orang teruja tengok bunga :)

Hanis and Atiqah yg cantek :)


Mereka gumbira (gmbo candid haha :P )

Belon!! :)

Lagi, gumbira...:)

Cik Hanis and Cik Tiqah...Sayang mereka :)

Cik Hanis with Cik penyibuk, haha :P

Selesai suda . . . hehe tata . . . ^_^
Assalamualaikum . . .

No comments:

Post a Comment